Bil Pelawat

Monday, September 9, 2013

Adikku Kawin!!!! (29 Dec 2012)

Alhamdulillah, setelah bertungkus lumus aku dan emak membuat persiapan untuk majlis kawin adikku, dengan segala kederar (cewwah!!) hahah. Pelbagai perasaan kami ketika ini. Marah, sedih, kecewa, gembira, letih, risau. Biasa la kan.Adat orang nk buat majlis besar, mmg gini la perasaan nye. Pendek kata, masa tu kitorg tdo x lena la. haha. macam aku plk nk kawinnye.

Tanggal 22 Dec 2012, dengan sekali lafaz bersaksikan kadi, ibu bapa, adik beradik, pakcik makcik, sekupus sekapas dan sedara mara adikku iwan sah menjadi suami kepada Izawani Abu Bakar. Terpancar la kegembiraan dan kelegaan di muka kami semua. Hahaha. Parent dan tentu la gembira sebab dpt menantu baru. Kami adik beradik plak happy sbb dpt ipor baru. Bole buliiii. hahah..

Pada 29 Dec 2012 plk adalah majlis bertandang pihak perempuan ke tpt kami plak. Dari jauh keluarga perempuan dtg. Nun dari Perlis membawa mereka ke ofis ku FINAS yang mana tempat berlangsungnya majlis perkahwinan adikku. Pada asalnye nk buat di tpt aku dan adik perempuanku kawin. Tp aku cakap 'asik sama je, tukor tempat lain plak la. baru la gambar tu background nye lain'. haha Dengan kuasa kakak sulung yang ada pada aku, maka sume menurut perintah. hehehe.

Panjang lebor dah bebelnye. moh le kite layan gambor sekitar perkahwinan adik ku. Enjoyzzzz!!!
anak yang di abaikan. haha

 pasangan lama. hahah

 doorgift untuk tetamu. letih melipat kotak n masukkn muffin. 

pandangan dari laluan masuk.

nasib baik sempat bergambar sekeluarga.

p/s : semoga perkahwinan ini kekal hingga ke akhir hayat. :)

No comments: