Bil Pelawat

Wednesday, October 3, 2012

Festival Filem Malaysia ke-23

Lama dah aku simpan gambar ni. rasanye ni tempat yang sesuai untuk aku kongsi pengalaman pertama aku involve dlm program terbesar FINAS setelah aku menjawat jawatan kt sini. Program ni mmg besar smpikn nk laksanakan nye staff di FINAS kene bertungkus lumus untuk menjadikn program ni berjalan lancar. Aku plak yg baru pertama kali ni agak rasa excited jugak la. Hehe. Jadi tugas aku masa festival ni adalah menyambut tetamu yang dijemput.





Sepanjang program ni berjalan aku mmg memenuhi masa 'mencolik' artis2 utk amik gambar. Yang pasti masa ni artis semua sporting bile kite ajak bergambar. haha. Jadi jom la layan gambo2 yg sempat aku snap masa program tu k... zassss!!









With Liyana Samsudin






With Shamsul Yusof!!!! Warghhhh. laga kepala tu.... Jeles x??? hehe

























No comments: